Dorpsraad 2015

Jaarvergadering dorpsraad 2015

Op de jaarvergadering van de dorpsraad werd er een levendige en leerzame presentatie gegeven door Edwin Koops, onze wijkagent. Hij gaf voorbeelden van verschillende trucs waaronder bijzonder originele, waarmee dieven zich toegang verschaffen tot een woning. Bernard Franse uit Kwadendamme toonde ons verschillende hulpmiddelen om het huis te beveiligen. Slimme apparaatjes om te praten met een bezoeker zonder dat die binnen kan komen.

Spoed 112. Andere politievragen 0900 8844 of edwin.koops2politie.nl of ad.karelse@politie.nl

Han Michielsen vertelde over de oprichting en de eerste jaren van de Nieuwdorpse dorpsraad, nu 40 jaar geleden. Ons steunpunt stelde zich voor. Het bestaat uit 3 personen. Zij zijn voor alle mogelijke vragen waarvan u niet weet waar u die zal neerleggen. Het steunpunt helpt u verder.

0113-23828     E: steunpuntnieuwdorp@borsele.nl

We bekeken filmbeelden van 40 jaar geleden en konden toch veel personen en situaties herkennen. Er waren toch heel wat bedrijven en middenstanders. Sjaak Labruyere neemt afscheid als voorzitter. Han Michielsen is als nieuw dorpraadslid verkozen. Een interessante avond.