Kern met Pit

Koninklijke Nederlandsche Heidemaatschappij (KNHM) organiseert dit jaar weer de wedstrijd Kem met Pit. Wil jij graag zelf iets aan jouw leefomgeving
verbeteren, schrijf je dan nu in ! icon Kern met Pit brochure 2011 (801.47 KB)

Wat is Kern met Pit

Via de wedstrijd Kern met Pit gaan bewonersgroepen aan de slag om hun idee voor hun leefomgeving binnen een jaar te realiseren. Als dat lukt, dan ontvangen zij het predikaat Kern met Pit en € 1.000. Daarnaast wint per provincie een bewonersgroep een extra prijs van € 1.500 en de trofee. Deze trofeewinnaars kunnen meedingen naar de nationale 'Gouden Kern met Pit'. Je kunt je met jouw project inschrijven van 1 september tot 30 november 2011. De wedstrijd is veranderd ten opzichte van voorgaande jaren. Informatie hierover vind je op de site koninklijke heidmaatschappijl onder 'procedure'. De beste ideeen kunnen deelnemen aan de wedstrijd.