Wielerronde in augustus gaat door

We ontvingen van de gemeente Borsele het bericht dat de vergunning voor de wielerronde op 29 augustus verleend wordt. De aanvraag was eerder aangehouden

Reden hiervoor waren de klachten op eerder ronden die de afgelopen jaren waren verreden. De gemeente besloot hierop de voorwaarden voor de ronde aan te passen en hierop strenger te contoleren. Op 9 mei j.l. werd een wielerwedstrijd georganiseerd die probleemloos verliep. Er werden door de politie geen overtredingen geconstateerd en bij gemeente en politie zijn geen klachten over de wedstrijd binnengekomen.

Dit betekend dat de ronde op 29 augustus doorgang kan vinden als aan de zelfde regels wordt voldaan. Er kan overigens nog 6 weken bezwaar tegen dit besluit worden gemaakt via de voorzieningenrechter van de rechtbank in Middelburg.