Buschauffeurs

Buurtbusvereniging Zuid-Beveland

Lijnen 582-595, 596-597-598, 599

Zoek je een leuke, verantwoordelijke vrijwilligersbaan?

Word dan vrijwilliger bij de

buurtbusvereniging!

Als vrijwilliger bestuur je minimaal 1 dagdeel per week een achtpersoons buurtbus, die rijdt tussen de kernen van Zuid-Beveland. Het is leuk, maar ook verantwoordelijk werk. Je ontmoet dagelijks nieuwe mensen, die je dankbaar zijn dat je dit werk doet. Je vervult als vrijwilliger samen met leuke, gemotiveerde collega’s een belangrijke sociaal-maatschappelijke functie.

Geïnteresseerd?

Meld je dan aan bij coördinator Kees van den Pol,

tel: 06-19802532 of keespol@zeelandnet.nl

Er zijn genoeg mensen die actief willen blijven, fitte mensen, gezond van lijf en leden, die geen zin hebben om thuis ‘achter de geraniums te zitten’. Bent u zelf zo iemand of kent u zo iemand? Dan zal de functie van vrijwillig bestuurder van de buurtbus u aanspreken. U vervoert inwoners uit de eigen buurt, hebt elke keer een sociaal praatje en de mensen waarderen het enorm dat u als vrijwilliger dit werk doet.Als chauffeur rijdt u een of meerdere dagdelen per week op de bus volgens het rijrooster van Connexxion. Voor uw eigen rijrooster kunt u kiezen uit een vast of een flexibel dagdeel per week.Het werk is zeer afwisselend en u komt passagiers van verschillende pluimages tegen. De buslijnen zijn uurdiensten en rijden van maandag tot en met vrijdag. U rijdt met 8-persoons busjes.

Eigenschappen van de vrijwilliger:

×      U bent geïnteresseerd in anderen en in voor een praatje

×      U hebt nog wat tijd over om vrijwilligerswerk te doen

×      U bent minstens 1 dagdeel per week beschikbaar en in het bezit van een geldig rijbewijs B

Voldoet u hieraan? Meldt u zich dan gauw aan!

Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen met Kees van den Pol (zie gegevens hierboven). Of bij de buurtbuschauffeur zelf; u kunt om de sfeer te proeven eventueel gratis een ritje met hem of haar mee rijden.